onsdag 5. januar 2011

Godt nytt år!




Ja, nå er det lenge siden jeg har vært inne og blogga. Er en hektisk tid fram mot jul når en jobber i butikk. Godt med noen rolige dager nå. Tenkte jeg ville vise litt av det jeg har pusla med den siste tiden.

Vi har blant annet pussa opp ganga. Ble lyst og godt nå. Har malt et bilde som henger på den ene veggen. Gøy og leke seg med farger og teknikker.

Har og fått meg en hobbykrok, så nå kan jeg rigge meg til med scrappe- og sytingene mine. Gleder meg:-)

Den siste tiden har jeg strikka litt. Har vært enkle ting som har tatt kort tid, og det kan jeg like:-) Har strikka lue og sjal. Dette har blitt ei koselig julegave til noen i fam. Ellers har jeg strikka tova tøfler til ungene. Her ser dere et av parene. Godt om det skulle bli kuldegrader igjen;-)


2 kommentarer:

  1. Hei på du!
    Så fint bilde!! Koselig å kunne dekorer litt av sin egent kunst på veggene, ikke sant! :)
    Gøy at du har fått din egen hobbykrok. Jeg har fått en jeg også, og det er supert å slippe å pakke maskinen opp i stua el. for hver gang noe skal syes. Kos deg! :)
    Nå er det snart på tide med en nabokveld syns jeg, så får jeg inspisert litt in live!!

    See you! Klem

    SvarSlett
  2. Du er flink:) Gleder meg til å få oppskrift på tøflene og sette igang produksjon av det, må bare strikke litt fler luer først;) Klem!

    SvarSlett