torsdag 5. mars 2009

Bluse etter hodet!




Fikk inspirasjon til denne blusen fra en bluse som Elin hadde sydd. Tenkte jeg ville eksperimentere litt siden jeg ikke hadde mønster å følge. Var veldig gøy! Marie ble kjempeførnøyd. Ville ha den på i barnehagen i morgen. Var godt å få sydd litt igjen. Altfor lenge siden jeg hadde fått laga noe nå, så det klødde skikkelig i fingrene:-) Må bestille mer stoff. Trengs til de planene jeg har for prosjekter videre. Denne blusen er sydd av litt forskjellig restestoff jeg hadde fra et lappeteppe jeg har laga for ei stund siden. Ja, det må jeg kanskje legge ut bilde av. Får bli i morgen det da:-)

2 kommentarer:

  1. Hei Hilde!! Den blusen ble jo kjempefin" Skjønner godt Marie ble fornøyd med den ja:)Hvor har du fått tak i det røde stoffet? Si fra når du skal bestille mer stoff, så kanskje vi er flere som henger oss på!

    Gøy med navnelapper ikke sant! Jeg tror jeg også skal bestille noen flere etterhvert, mine er grønne, og det passer liksom ikke til alt.. men grønt er skjønt:)
    Jeg skal få lagt ut noen flere bilder av "risofanten" senere. Nå skal vi rydde i boden... atter en gang!! Er dere ferdig i ganga? Gøy med fornyelse i huset, men ting tar tid, og tid en er noe en ikke kan få nok av!!! Er dere hjemme i helga? Vi blir hjemme på lørdag ihvertfall, så da kan jo ungene treffes hvis det passer! Lenge siden sist på hjemmefronten nå:)Ha en fin kveld!
    Klem fra meg:)

    SvarSlett
  2. hei hilde!!!dette var jo en skikkelig jordbærbluse!!!!!!!!så søt den ble!!!!deilig med prikker!!!!!!!!!!
    jeg er med på en bestilling!!!skal finne ut hva jeg trenger og maile deg!!!
    Vi har vært på bortelid på hytte og ski uten strøm........så nå skal symaskinen få kjørt seg igjen etter noen dagers pause!!!!!
    snakkes

    SvarSlett